3

Wykorzystanie mechanizmu grywalizacji w aplikacji

Ten projekt pokazuje jak elementy gamifikacji mogą sprawić, że użytkownicy będą bardziej zaangażowani.

Aplikacje, które mają na celu zmianę nawyków użytkownika są często nieskuteczne, ponieważ sprawiają, że jej posiadacze czują się zmuszani do spełniania żądań. To użytkownik powinien czuć, że chce coś zmienić. Aplikacja mająca pomóc utrzymać dietę może zabronić Ci zjeść deser, ponieważ przekroczysz dzienny limit kalorii. Aplikacja fitness może przypomnieć Ci o tym, że miałeś przebiec dzisiaj 5 kilometrów. Podobnie, aplikacja samochodowa może kazać Ci zwolnić, gdy wykryje nieefektywny styl jazdy.

Tutaj pojawia się problem – naszą naturą jest sprzeciwianie się nakazom. Stawianie sobie celów i dawanie rad tylko wydaje się być proste. Uważamy, że aplikacja powinna pozytywnie motywować użytkownika i rzeczywiście sprawić, że to on będzie chciał nabywać nowe nawyki w prowadzeniu samochodu poprzez wprowadzenie elementów zabawy i wyzwań. Aby skupić się na zmianie nawyków, a nie samej aplikacji, wykorzystujemy wiadomości głosowe – zaangażowanie użytkownika w obsługę samej aplikacji jest bliskie zeru.

Zobacz video, aby dowiedzieć się więcej!

Masz pomysł na aplikację mobilną lub webową?

Chcesz go skonsultować? Szukasz specjalistów w dziedzinie IT?

Skontaktuj się!

Wybrane projekty

chess_jpg

Galaxy Chess

APLIKACJA MOBILNA

shepto_jpg

Raporto Shpeto

APLIKACJA MOBILNA

1

Connected Learning

APLIKACJA MOBILNA

allblacks_jpg

All Black

APLIKACJA MOBILNA